Kwaliteitstoetsing en Continu Verbeteren

We hechten waarde aan kwaliteitstoetsing en voeren jaarlijks zowel interne als externe audits uit. Mochten we op een bepaald gebied niet voldoen aan de gestelde normen, ondernemen we direct actie om verbeteringen door te voeren.


Raad van Commissarissen

Onze Raad van Commissarissen behartigt de belangen van alle bewoners van Huize Alenvelt en is per e-mail bereikbaar op rvc@huizealenvelt.nl.


Tevredenheid van Bewoners en Medewerkers

Elk jaar voeren we klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken uit in samenwerking met onze franchisegever, Zavier. Door middel van deze onderzoeken kunnen we inzicht krijgen in de ervaringen van onze bewoners en medewerkers. Feedback van onze bewoners is altijd welkom, bijvoorbeeld via ZorgkaartNederland.nl.

De kwaliteit van zorg en veiligheid van onze bewoners staan bij Huize Alenvelt centraal. Als ISO-gecertificeerde zorginstelling werken wij volgens het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg, zodat u kunt vertrouwen op hoogwaardige zorg en begeleiding. Met een team van gekwalificeerde zorgverleners bieden we betrokken zorg en een persoonlijke benadering.


Jaarlijks Verslag Kwaliteit en Veiligheid

Om de kwaliteit te waarborgen, stelt Huize Alenvelt jaarlijks een Kwaliteit en Veiligheid verslag op, gepubliceerd op onze website. Hierin kunt u inzicht krijgen in hoe wij streven naar verbetering en hoge zorgstandaarden.